Dzisiejszy rynek mody uznaje przede wszystkim dywersyfikację. Niektóre marki działają profesjonalnie na wielu frontach ubioru i tak się składa, że to bardzo wartościowe podejście. Segregowanie ubrań męskich, damskich, dla ludzi chudych oraz otyłych, dla dzieci itp. to idealne podejście, aby zmaksymalizować zyski. Obecnie na rynku powstaje coraz więcej specjalistycznych sklepów, które mają za zadanie zachęcać określone grupy klientów do dokonania zakupu. W czasach wzmożonej konkurencji lepiej stawiać na pewne nisze, niż na ogólnych pojęciach. Sklepy z odzieżą muszą to zrozumieć jako pierwsze, ponieważ borykają się z dużymi problemami związanymi często z nieciekawą sytuacją finansową. Do klientów trzeba docierać przede wszystkim w racjonalny sposób, a przedstawiony w artykule właśnie taki jest. Różnicowanie oferty ma sens jednak jedynie w momencie dostarczania maksymalnej jakości. Tylko takie podejście na dłuższą metę ma szanse powodzenia.Podsumowując różnicowanie oferty jest jedynym racjonalnym podejściem w dzisiejszych konkurencyjnych czasach szczególnie w branży sprzedaży ubrań. Na pewno po lekturze powyższego artykułu zrozumiałeś problem.